Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2012

Ενας γιατρός σε ρυθμούς oriental

Οταν ήταν μικρός ήθελε να γίνει γιατρός. «Εβρισκα πάντα πολύ συγκινητικό αυτό το λειτούργημα. Μεγαλώνοντας δεν άλλαξα γνώμη, αλλά με τράβηξε περισσότερο η ψυχιατρική. Ο λόγος είναι ότι πιστεύω πολύ στη δύναμη του μυαλού και της ενέργειας» λέει ο Ιάκωβος Γκογκούα.

Ναι, μη σας ακούγεται απίστευτο. Ο Ιάκωβος των Friends, με το τέλεια γραμμωμένο κορμί και τα υπέροχα γαλάζια μάτια, φοράει και άσπρη μπλούζα.

Γεννήθηκε στην Αθήνα την 1η Φεβρουαρίου του 1985, είναι Ελληνας από μητέρα και Γεωργιανός από πατέρα. Από μικρό παιδί είχε έφεση στα καλλιτεχνικά. Ετσι, παράλληλα με την ανατομία παρακολούθησε ακόμη μαθήματα φωνητικής και πιάνου. «Ομως η δουλειά του γιατρού δεν μπορεί να συνδυαστεί με εκείνη του καλλιτέχνη» διευκρινίζει.

Με τον χορό άρχισε να ασχολείται εντελώς τυχαία. Γράφτηκε σε μια σχολή μετά την παρότρυνση μιας φίλης του απλώς για να μάθει να χορεύει latin. Ετσι ξεκίνησαν όλα: «Το αγαπάω πολύ αυτό που κάνω. Με την Ιατρική δεν νομίζω ότι είμαι έτοιμος να ασχοληθώ αυτήν τη στιγμή. Σίγουρα θα το κάνω κάποια στιγμή στο μέλλον. Οχι τώρα όμως».

Το ελληνικό κοινό τον γνώρισε μέσα από τη συμμετοχή του στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» χορεύοντας belly dance, ενώ στο βιογραφικό του έχει συνεργασίες με γνωστούς καλλιτέχνες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Αλλωστε και η χορογράφος του «Opa», του ελληνικού τραγουδιού που πήγε στην Eurovision το 2010, τον είδε και τον ξεχώρισε μέσα από το talent show.

«Ξεκίνησα στο μπαρ “Drum” στην Πάτρα, είχα δουλέψει και ως DJ σε ένα άλλο μπαρ. Εκεί γνώρισα την Ελένη Ανδριοπούλου, η οποία άνοιγε σχολή χορού και με παρακάλεσε να ξεκινήσω να χορεύω. Από μαθητής έγινα δάσκαλος, από δάσκαλος χορογράφος και μαζί αρχίσαμε να ασχολούμαστε ειδικά με το belly dance. Στη σχολή ανακάλυψα ότι το oriental είναι παρεξηγημένος χορός και αποφάσισα να δείξω ένα άλλο ύφος στο συγκεκριμένο είδος. Ετσι προέκυψε και το “Ελλάδα έχεις ταλέντο”, όπου νομίζω ότι κατάφερα να περάσω το μήνυμα πως η τέχνη δεν έχει σύνορα. Αν αγαπάς και υποστηρίζεις αυτό που κάνεις, ποτέ δεν θα βγει αρνητικό» λέει.

- Και η Ιατρική;Η Ιατρική είναι η άλλη μεγάλη μου αγάπη, όμως δεν φαντάζομαι να αφήσω τίποτε από τα δύο.




Η ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
«Με την Eurovision μπλέχτηκα κατά τύχη, όταν η χορογράφος Εμι Ζαριάν βρέθηκε στο “Caramela” όταν παρουσίαζα ένα show που συνδυάζει χορό και τραγούδι, κάτι ανάλογο με αυτό που είχα δείξει στο “Ελλάδα έχεις ταλέντο”. Η Eurovision ήταν η ομορφότερη εμπειρία της ζωής μου ως καλλιτέχνης. Μέσα σε αυτά τα τρία λεπτά έζησα ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά μου» μας λέει.

- Μετά την Eurovision τι σου έμεινε;Εχω κερδίσει τη φιλία του Γιώργου Αλκαίου και των παιδιών, του Ευγένιου Buli, του Αναστάσιου Καναρίδη και του Πέτρου Ζλάτκο. Ο Αλκαίος είναι από τους ανθρώπους που λες «να ’τανε όλοι έτσι». Εχει ομαδικότητα. Είμαι πολύ τυχερός γιατί στην Eurovision πήγα πρώτη φορά με έναν τέτοιο αρχηγό. Πήρε πέντε διαφορετικούς ανθρώπους, τους έκανε ομάδα και αντιπροσώπευσε την Ελλάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο Γιώργος Αλκαίος άλλαξε ακόμη και τον τρόπο σκέψης μου. Με βοήθησε με την εμπειρία του να μη σκέφτομαι αρνητικά και να καθοδηγούμαι από τα θέλω μου. Να δίνω προτεραιότητα σε αυτά.

Black Jack, με «νονό» τον Νίκο Μουρατίδη
Σήμερα ο Ιάκωβος ανήκει σε ένα άλλο συγκρότημα, τους Black Jack, που ετοιμάζει το πρώτο του live. Το συγκρότημα ξεπήδησε από την εκπομπή «Fab5» και… νονός του ήταν ο Νίκος Μουρατίδης, ο οποίος μιλώντας για τον Ιάκωβο δηλώνει: «Μπήκε σαν έξτρα μέλλος στους Black, τους οποίους μετονόμασα σε Black Jack. Το γκρουπ είναι πολύ καλό και ο Ιάκωβος σαν έξτρα μέλος θα τους δώσει και μια αίσθηση του show. Θα τους δείτε να παίζουν live και θα μου πείτε».

 «Εχω ταξιδέψει σε 25 χώρες»
Εκτός από τη μουσική και τον χορό ο Ιάκωβος λατρεύει και τα ταξίδια. «Εχω βάλει στόχο να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο» μας λέει. «Μέχρι σήμερα έχω ταξιδέψει σε περίπου είκοσι πέντε χώρες. Μόνο Αυστραλία δεν έχω πάει ακόμη. Προσπαθώ να το συνδυάζω και με παραστάσεις. Κάνω ένα show με φωτιές, κάτι που αρέσει και είναι της μόδας στην Αμερική, αλλά και αρκετά δημοφιλές και σε άλλες χώρες. Ασχολούμαι και με extreme sports. Κάνω αναρρίχηση, σκι στα χιόνια, κατάδυση. Γενικώς, ό,τι με φέρνει πιο κοντά στη Φύση».

Αγαπημένα του πρόσωπα, οι γονείς και η αδελφή του: «Με έχουν στηρίξει σε ό,τι κάνω και δεν μου βάζουν εμπόδια. Επίσης, οι κολλητοί φίλοι μου, ο Αντώνης, ο Αλέξανδρος και ο Γρηγόρης, που είμαστε πολλά χρόνια μαζί».


ΣΟΦΙΑ ΔΙΓΕΝΗ - ΚΟΛΙΟΤΑΣΗ/ΕΣΠΡΕΣΣΟ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...